Omstilling til et roligere liv?
I året som gikk, det første etter fylte 70, har jeg jobbet med å «skru meg ut» av styreverv og aktivt engasjement for klima og miljø. Det har vært 5 år med mye å gjøre, og nå kjenner jeg det er tid for et skifte, et roligere liv, med et annerledes innhold. Ikke at jeg […]
Omstilling til et roligere liv? Read More »







